lördag, maj 16

Essie Sexy Divide

Holy cow Batman, det här är ett läckert nagellack! Jag fick Sexy Divide i byte med Fröken Rosa, och igår kväll hann jag äntligen sätta mig och lacka med snyggingen. Djupt mörklila som gränsar till svart (i alla fall på mig) och som har skimmer i både blått och rött – I love it! Det hade nog gått att få helt täckande med ett lager, men jag körde på med två för att få det riktigt heltäckande och maffigt lila. Över- och underlack har jag också från Essie, och det är Good to Go (snabbtorkande överlack) och Ridge Filling (underlack som jämnar ut nagelytan).

4 kommentarer:

Des sa...

Vad kul att du gillade det!

Mi sa...

Ja-a, SOM jag gillar det (har faktiskt fortfarande kvar manikyren med den). Hoppas att du gillar den lite mer diskreta AG :)

Kerstin sa...

Så fint! Jag väntar på ett i posten, men oj vad långsamt det går =(

Mi sa...

Hoppas att du får det fort! Posten kan vara sjukt irriterande ibland..