fredag, maj 15

Färgglatt

Ja Karin, jag gillar färg. Även om jag kanske inte använder det så jätteofta, tycker jag att det är kul att då och då dra på med lite färgsprakande ögonsminkningar. Igår till exempel hade jag en blålilaturkos historia, med lila skugga på inre ögonlocket, mörkare blå i globlinjen och turkos längs undre franskanten.

Självklart har jag några färgglada favoritskuggor hemma, och dessutom två nya. Den gräsgröna skuggan från Urban Decay klickade jag hem från HQHair på rea i fredags, och den blå duoskuggan från MAC fick jag i ett byte genom Pret-ty. Fantastiskt fina båda två!

(Gröna Vert – Urban Decay, palett från YSL, rosa Diana – Make Up Store, blå Sea & Sky – MAC, lila Satellite Dreams – MAC, korallfärgade Electric Coral – MAC, lilarosa Pink Pearl – MAC)

2 kommentarer:

Karin sa...

snyggt! :D

Mi sa...

Hoho, man kan väl säga att jag kände mig som en disco queen eller nåt på jobbet :P