fredag, maj 1

Nya solprodukter?

Jag är sugen på att kitta upp mig på lite nya solprodukter, och även om El lockade med Biotherm så har jag lite svårt att skiljas från Clinique när det kommer till just solskydd- och vård. Clinique har dessutom hottat upp de flesta av sina förpackningar i solserien, så nu är dom ännu snyggare!

Jag blev riktigt sugen på att testa Face Bronzing Gel Tint efter att Johanna tipsat mig i en kommentar, det låter smart med en färgad kräm så att man vet var man smort in sig, och en gel är ju aldrig fel. En ny solskydskräm speciellt för ansiktet behövs då jag misstänker att min gamla börjar bli lite för gammal. Redness Solutions Daily Protective Base har spf 15 och ska, förutom att skydda mot solen, även minska rodnad i hyn. Perfa för mig! En tub med solskydd för kroppen behövs alltid, och spf 15 borde passa till ganska många tillfällen.

2 kommentarer:

33 sa...

Ooo, är också på jakt efter en.
MACs är väl den som lockar mest och bäst.
Men Clinique och Estée Lauder är några andra som jag vill prova...

Mi sa...

MAC har jag inte ens funderat över när det kommer till solskydd, på nåt vänster föredrar jag "riktiga" hudvårdsmärken för det :)