onsdag, maj 6

Shoppat i Madrid

Självklart kan man inte släppa lös mig i en storstad så som Madrid utan att jag botaniserar bland de sminkmärken som finns, men jag är själv lite förvånad över hur icke-intresserad jag var denna trip. Antagligen berodde det på det fenomenala sällskapet och att solen och uteserveringarna lockade desto mer..

De största stoppen på sminkshoppingen var självklart Sephora, El Corte Inglés och MAC Pro. På MAC köpte jag en tom 4-palett med två stycken tillhörande ögonskuggor, och på El Corte Inglés blev det ett nagellack från Sephoras disk och en mörkblå ögonskugga från Bobbi Brown.

(De brunrosa skuggorna Haux och Girlie)

(Ögonskuggan Sapphire och nagellacket Tagada)

4 kommentarer:

Karin sa...

haha, jag tyckte du var lika intresserad som alltid = roligt och bra! :D bra och fina köp dessutom.

glamqueen sa...

AAAH! el corte!! bobbi brown! jag är så avis!! ;D

Kerstin sa...

ååååå vilken fin blå skugga! Jag är lite besatt av mörkblått just nu...

Mi sa...

Ka: ja kanske, men det kändes inte som det! :'D

Glamqueen: ja visst är det nice! Det hade inte varit fel att komponera en egen 4-palett från BB, men det blir lite väl dyrt tyvärr..

Kerstin: jag med!! Mörkblått är helt klart grejen, och jag har letat efter en sån nyans på skugga ett bra tag nu! :D