måndag, maj 11

London calling

El och Mi visade sina resenecessärer förra veckan, och eftersom jag åker till London den här veckan så visar jag innehållet i min. I sminknecessären har jag packat lilla söta rouget Best friends jag fick av Mi från Everyday Minerals i perfekt resestorlek, och rougeborsten #8 från FACE Stockholm att applicera med. Mascara från Max Factor och solskyddsfaktor från Clinique. Sedan har jag deo, schampo (mitt vanliga fast i en gammal miniflaska), leave in-balsam, borste och läppbalsam. Rengöringslotion, ansiktskräm och kroppskräm. Det är allt. Jo, tandborste och tandkräm också.

Inte så värst spännande eller exklusiva prylar kanske. Men jag ska ju till London, så jag hoppas komma hem med några fler kompisar i necessären. Jag hoppas också kunna rapportera på plats!

2 kommentarer:

El sa...

Kul att du ska till London! Det är så himla trevligt där nu på våren, med ala fina parked och mysiga caféer :) Kommer du ha tid över för att besöka några coola night clubs, utställningar och shoppa loss, eller är det jobb jobb jobb?

pok!

Mi sa...

Fina grejer HEJ HEJ! :D