fredag, maj 15

Hjälp mig matcha!

Nu skulle jag bli jätteglad om jag fick så många förslag och tips som möjligt, för jag har nämligen bestämt mig att göra tre paletter av de MAC-skuggor jag har! Jag köpte min första, och enda, palett nyligen när jag var i Madrid, och nästa helg är planen att två till ska köpas då jag ska upp till Stockholm (som har en mer välsorterad MAC-disk än vad Göteborg har).

Jag ska inte köpa alla skuggor på en gång, utan det här kommer att bli en följetong. I den palett jag redan har bor det tre skuggor, alla i rosa nyanser. Där saknas det en skugga, och jag funderar på om det ska bli en ljus highlightervariant eller en mörkare för skuggning. Vad tycker ni? Utöver det äger jag i nuläget ytterligare fem MAC-skuggor, som det är tanken att jag ska depotta (som jag redan gjort med knallrosa skuggan Post Haste) och sätta i nya paletter. Jag har placerat ut dom så som jag tänkt ha det, men ni får gärna ge idéer om ni har några andra!

Hur skulle ni fyllt mina paletter?

3 kommentarer:

Katarina sa...

I den lila borde du ha min absoluta favo Stars n Rockets....

mimmi sa...

Jag antar att du vill ha konkreta skuggförslag men den MAC-kompetensen har inte jag. Kan dock inte låta bli att säga att i dne blå paletten skulle jag stoppa in något limegrönt!

Mi sa...

Katarina: tack för tipset :) jag vill nog däremot ha någon annan färg och bryta av med.

Yta: limegrönt! Det hade jag inte tänkt på själv, men det låter spännande! Och det är ju idéerna som är viktigast, namn på en Mac-skugga är inte alls nödvändigt :) Tack!