lördag, maj 2

Natuvive AquaMineral rengöringsgel

Jag som älskar pumpflaskor blir såld direkt. Innehållet i AquaMineral Cleansing Gel är “berikad med havsmineraler och lätt exfolierande AHA-syra som ger en klar hy med förnyad lyster”, vilket låter bra eftersom jag är ett fan av syrapeeling. Man behöver bara en pytteliten klick av produkten, den löddrar mycket trots att den inte innehåller någon tvål. Jag tänker på sommar och sol när jag masserar in gelén i ansiktet, det luktar hav och fräscht.

Ansiktet blir rent och skönt uppfräschat, och trots att min hy är ganska torr så stramar eller kliar den inte efteråt. Den kändes dock ganska stark i början, så pass stark att den först resulterade i lite småplitor (antagligen för att orenheter kom till ytan). Min AquaMineral Cleansing Gel har fått en plats i duschen, precis som hos Mi.

3 kommentarer:

Petra sa...

Åh, jag längtar tills jag får besök av brevbäraren då jag lyckades vinna den. Bra grejer brukar ha den effekten att det uppstår lite orenheter på ytan för att sedan bli jättebra, håll ut!

Petra sa...

men jisses vad pinsamt, det finns ju tusentals Petror i Sverige. Nu vet jag ju inte om det är jag-Petra eller någon annan Petra som är den lycklige...

Var ju så glad- ett tag.
Hoppas! Hoppas!

Karin sa...

petra: jag vet inte vad du heter i efternamn så jag kan inte säga om det var du eller ej, men vi håller tummarna! :D

tror också plitorna beror på att gelen är bra!