torsdag, maj 21

Eyelinerpensel, vilken ska man ha?

Det är roligt att ha en så bra gel-eyeliner som Stila Smudge Pot (min är mörkgrå), men det är lite trist när man inte kan använda den i brist på bra pensel. Alltså är jag ute efter en ny, och modellen jag vill ha är snedskuren och i syntethår. Hittills har jag kommit på tre alternativ, vilket gör det ganska klurigt att välja. Vad tycker ni? Ska jag gå till MAC-disken och be om deras #208, FACE-affären och fråga efter #28, eller ska jag helt enkelt skicka Ka till Sephora?

4 kommentarer:

Karin sa...

den som man fick med face-linern då?

L sa...

MACs #266, utan tvekan! (Även fast du inte listat den. :))

Ninni sa...

Jag har den fr Sephora. Men jag föredrar en supersmal pensel från EM istället, den har bara några strån och målar jättefina tunna streck. Annars är det inget fel på Sephoras om man gillar den formen.

Mi sa...

Ka: nej, jag vill som sagt ha en snedskuren - I Can't handle the liten tunn :'D

L: jag har testat 266 men tyckte nog att den var lite tjock..

Ninni: jag tror att den från Sephora skulle passa mig bra :)