lördag, maj 30

Eye, Lip & Cheek Palette

Om jag tänker efter så äger jag nog faktiskt inte en enda sminksak från The Body Shop, jag föredrar deras hudvård framför deras sminkutbud. Det har blivit lite mycket palett-snack från min sida på sistone, och inte kan jag låta bli att nämna den här finingen från just TBS heller! Ett fint rouge (lite NARS Orgasm-likt), fyra vackra ögonskuggor, en mascara, två läppglans och två penslar (för rouge och ögonskugga) – allt i en och samma låda! Det första jag tänker på, förutom hur fina färgerna ser ut att vara, är att läppglansen är lösa. Alltså kommer dom inte behövas blandas med damm från ögonskuggorna, vilket jag tycker verkar hopplöst i andra paletter med blandade produkter i.

Det här ser ut att vara en perfekt palett att ha om man har dubbelt boende, eller reser mycket, eftersom allt man behöver (förutom underlag) finns. Är det något som passar dig?

(Gulliga The Muse har testat och recenserat paletten på sin blogg, läs om det här!)

Inga kommentarer: