söndag, maj 10

Jag kan avstå, jag är inte rädd

Finanskris, finanskris, finanskris. Har ni också lust att bara hålla för öronen och skrika högt för att slippa höra allt negativt varje dag? Ändå sipprar det in mellan springorna och jag får riktigt dåligt samvete av att gå i affärer och nästan feber av tanken på att shoppa något. För er som också försöker avstå, kanske detta kan ge lite inspiration:

(Mitt fokus till på torsdag. Då åker jag till Hong Kong, världens shoppingstad nr 1. OK, nr 3 då, efter NYC och London kanske, och det är bara för plågsamt att inte få unna sig något mumsigt nytt där)

Eller om du ändå inte kan låta bli att leka med elden (och hemma framför datorn kan ju ingen titta snett på en heller) – surfa in på nylanserade theOutnet.com (av teamet bakom Net-a-porter.com), en online outlet med designer-kläder, -skor och andra accessoarer till låga (lägre?! – fortfarande inte H&M-priser precis) priser. It’s chic-onomics!

Inga kommentarer: