tisdag, mars 31

Överraskning

Jisses, nu kanske det verkar som att jag är en riktig shopoholic, men så är inte fallet. Det är bara lite mycket som sammanfallit de senaste veckorna. Igår damp det hur som helst ner ett litet paket från mineralsminkmärket Everyday Minerals. Fyra små burkar, med en diameter strax runt fem centimeter, låg inuti – innehållandes en grön puderconcealer och tre olika rouger.

Visst, det var väl ingen större överraskning eftersom det var jag själv som beställde sakerna för en vecka sedan, men kanske en lite större överraskning till mina buddies Ka och El eftersom två av rougerna är till dom (okej att jag är en rougegalning, men jag har inte för vana att köpa tre stycken åt mig själv på en och samma gång)!

För en vecka sedan satt jag och hade tråkigt på jobbet, och vips hade jag surfat in på EMs hemsida och fastnat framför deras rouger. New car smell är till mig (för den har lite skimmer i sig), men vem tror ni ska få vilken av de andra!? Jag tror redan att jag har bestämt mig..

9 kommentarer:

El sa...

Holy cow mama!

Vad fint av dig, vilken bra överraskning! :D (f)

Världens sämsta tisdag blev just tusen gånger bättre!

POK

ps: om man får röras till tårar av TTBS får man gråta en skvätt över goa vänner då också? ;)

Karin sa...

men my oh my, my mi! <3

vilken sneaky liten räv du är, vilken lovely liten överraskare! ooh, jag kan inte vänta till mitt fina nya rouge kommer hit! och med fina namn dessutom!

tack, tack och åter tusen tack till världens omtänksammaste buddy!

Mi sa...

Honeys <3

(Dom är väldigt lika varandra, och ganska skira
- men hojta om ni really really loves en speciell :))

El sa...

Maria: Jag litar helt och hållet på din förmåga att se vilken som passar vem bäst. Ka och jag är ju rätt så lika i hyn, men jag har inte det där fina mörka håret som ramar in ansiktet.
Båda ser smashing ut! :-o

pok

Karin sa...

och jag har ju inte golden hair! :) jag litar också på din förmåga, vad coolt förresten med mineralsmink, är det löst eller pressat?

Mi sa...

Ja ja ja ni får lita på mig! :D
And yes, det är löst! Jag <3 redan min New car smell (haha).

Unknown sa...

Jag älskar New Car Smell! Men skimret försvinner faktiskt på kinderna, det är lite för stora partiklar för att de ska fastna när man jobbar in rouget. Hur fint resultat som helst i vilket fall!

Mi sa...

Marie: jag tycker ändå att New Car Smell har ett skimmerglow över sig, som inte dom matta har. Loves it! :D

Kerstin sa...

Himla fin överraskning =)