fredag, mars 20

Vårkänslor

Trots att jag legat sjuk den senaste veckan har vårkänslorna nått ända in i min kammare. Solen skiner utanför mitt fönster och via nätet gör jag nya upptäckter som får mitt hjärta att ta extra skutt. Min senaste upptäckt är Righteous Fashion. Jag har letat länge efter vackra plagg som kan bäras med gott samvete, och trots att Righteous Fashion har funnits sedan 2007 är det först nu som jag hittat dem. Vilken lycka!

(Bilderna kommer från righteousfashion.se)

Jag tycker det är fint att så pass olika nätbutiker som Hildur och Nelly säljer Righteous Fashion. Jag är förtjust i alla plaggen jag sett, men kanske lite extra nyfiken på den här som jag nu under våren skulle bära som kjol med vitt linne och en kofta och till sommaren som klänning. Tror faktiskt jag ska kika in på Bonnie & Clyde här i Göteborg senare idag och se om den finns inne så att jag kan prova den!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina kläder! Har precis hittat righteous- kul att ni tar upp att man både kan vara snygg och smart i vår!

XXX
/åsa

Anonym sa...

Åsa: Eller hur! Jag är helt tagen, letade runt i Göteborg efter en återförsäljare hela eftermiddagen, tyvärr hade Bonnie&Clyde stängt... så jag har fortfarande inte testat några plagg, men de ser ju så härliga ut. Och precis, kul att man kan vara både snygg och smart i vår! <3