tisdag, mars 10

God natt

Persikofärgad, transparent, behagligt flytande, ekologisk, ros, olivolja, aloe vera, löddrar lite lätt, mängder av vatten, klar, mjuk hy. Som ni märker är jag kär i min cleanser. Faktum är att jag tänker på den perverst ofta och ler varje gång. Det finns ingen annan för mig. Lite porr? Varsågod: “A gentle, cleansing, wash that respects the skin (hörde ni det? I looove it!) leaving it soft and refreshed”. Organic Pharmacy Rose Facial Cleansing Gel. Suck.

(Finns i Stockholm på Sundløf Organic Skin Care, på Simply Pure i Göteborg och på underbara Pure Organic Shop i Malmö)

När man känner så här starkt är dags att bilda fan club. Är det någon annan som känner samma behov? Mi, jag kan t.ex. ge dig numret till några fler body butter-groupies?

2 kommentarer:

Mi sa...

Helena and Rose Facial sittin' in a tree, k-i-s-s-i-n-g ;)

Fy fasen vad kul att du hittat din soulmate!

Anonym sa...

Jag vet - det är lite intimt mellan den och mig. Hihihi.