torsdag, mars 26

Min filosofi

Jag vet, jag tjatar om Sephora, men jag kan faktiskt inte rå för att det är en grym affär! Varje gång jag surfar in på deras hemsida hittar jag något nytt. Den här gången dösnygga kitet Completely Clear Skin System från Philosophy. För $35 får man fyra produkter som ska hjälpa till att skapa den perfekta hyn och motverka akne. Kanske något om yoghurtmasken inte funkar, Helena? Tur att spanjorer inte är lika “fräcka” som kineseser, då hade väl jag fått höra både ett och annat. Fast skulle någon tipsa om fina Philosophy hade jag bara blivit glad!

4 kommentarer:

Mi sa...

Oaoaoaoao, vi kommer vara inne på Sephororna SÅÅ länge! :'D

Kommer du ihåg Sephoran i Santa Barbara? Hur länge var vi inte där liksom!? HA HA! *nerd*

Karin sa...

haha jaaa! sepehora hej hej! :D

jaaa, typ tyssen år! ha! så himla kuuul. vi ba *stora ögon*.

Heartcore sa...

Åh, vad jag vill ha Sephora i Sverige! Why, oh why finns det inte här? I London finns det inte heller, suck.

Karin sa...

heartcore: i know! att det inte finns i london är ett mysterium! men det är liiite gött ändå att det inte finns i sverige, då känns det ju mer speciellt att gå in i en sephora-butik.