tisdag, mars 10

Bästa kroppssmörjet enligt Mi

Jag håller självklart med Ellen, utan en bra ansiktskräm är man inte mer än en fis. Men, istället för att proklamera samma kriterier en gång till tänkte jag visa upp min bästa kroppsvårdsprodukt. Det är sällan jag hittar något inom kroppsvård som jag faktiskt köper igen när den första tagit slut, men det här är en av de få: Avocado Butter, Olive & Basil Body Butter från Crabtree & Evelyn. Smöret doftar underbart, är härligt mjukt och maffigt utan att ha problem att sjunka in snabbt i huden – och lämnar kroppen mjuk och återfuktad. Nu är inte jag någon storanvändare av body butter, jag brukar klara mig på en bytta per knappa år, så därför tycker jag att den här är helt okej prisvärd för sina 250 kronor som den kostar (finns på bl a NK och Åhléns).

Jag vet att det är många som håller kroppssmör från The Body Shop eller CCS Oliva som favorit, håller du med eller har du någon annan som du inte kan klara dig utan?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, den mumisga! Fingrade på den på NK sist det var dags för ny Body Butter, men det blev en annan (också yummy!) istället. Lyllos dig som dessutom inte tar slut på dem lika fort som jag gör! :)

Mi sa...

El, din är ju go din med! :D Jag använder nästan bara BB på benen, och vissa dagar kör jag lotion - både bra och lite tråkigt att den aldrig tar slut ;)