torsdag, februari 26

Korall i olika utföranden

Korall är verkligen en färg jag älskar, både på bland annat accessoarer och smink. Oavsett om det är mitt i vintern, vår eller sommar är dras jag till färgen. Dessutom tycker jag att den är väldigt snygg att ha på ögonlocken när man som jag har blå ögon. Här har jag samlat mina favoriter från sminkskåpet, olika produktgrupper och olika nyanser:

Från vänster till höger är det FACE Stockholm #21, Stila Convertible Color Petunia, MAC Slimshine Missy, MAC Lipglass Red Devil, MAC Lipgelée Glosspitality, MAC Blushcreme Blossoming. Krämrouget från Stila är en gammal favorit, och är en fin färg mellan rosa och korall – perfekt att ha på kindäpplena!

I (nästan) samma ordning som ovan, läppglansen längst ner, rougen på kanten, och ögonskuggan högst upp till vänster.

3 kommentarer:

Heartcore sa...

Red Devil är så läckert!

Mi sa...

Jaa, jag älskar det! Det är väldigt behagligt på också, tycker jag :)

Anonym sa...

Ja, Red Devil är verkligen fint!