torsdag, mars 5

Fem i rad

Om man som jag är hemma sjuk brukar det alltid bli lite långtradigt sista dagen innan man kan gå tillbaks till jobbet, och dessutom börjar ryggen klaga på att man legat ner för länge. Därför är jag uppe och stapplar omkring planlöst i lägenheten för tillfället, och fick idén att måla naglarna. Men med vilken färg? Jag älskar ju dom alla. Så.. tada, det blev en färg för varje nagel! Frågan är bara om jag ska låta det sitta kvar när jag går till jobbet (förhoppningsvis) imorgon, eller inte. Vad tycks?

Från tummen till lillfingret; Guilty Pleasures, Secret Stash, Risky Business, Movers & Shakers, Escapades. Alla från Essie, fjolårets sommarkollektion.

Samma ordning som ovan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alla fem är jättefina! Så härlig finish i de Essielacken!

Mi sa...

Kerstin: visst, dom är såå härliga! Ser du "the glossyness", och då har jag inte ens något överlack på! :D

Anonym sa...

Guuuuuuuuuud vad snyggt. Det där ska jag be mani-flickorna göra här på mig. Tyvärr har jag inte sett Essie här, bara OPI, men det är ju också riktigt härligt.

Mi sa...

Haha, Helena, gör du det! :D Mani-flickorna tycker säkert bara att det är kul, och OPI har ju läckra lack dom med :) Jag bestämde mig faktiskt för att ha kvar det, oavsett om jag kommer iväg till jobbet imorgon eller ej.