måndag, mars 23

Roll-on solskydd

Om jag skulle tillverka min egen ultimata skönhetsprodukt så skulle det vara ett solskydd som man rollar på kroppen. Det låter konstigt, men egentligen är det ganska praktiskt. Tänk er en klädroller, en sådan där sak man rullar på t ex svarta kläder för att ta bort damm och hårstrån. Tänk er sedan att i stället att det klistriga på pappret är solskyddsfaktor och att man rullar direkt på huden. Produkten skulle vara praktisk för man blir inte onödigt kladdig, och lätt att använda eftersom man bara – precis som med klädrollern – river av det förbrukade pappret.

Perfekt att ta med sig på stranden, perfekt att snabbt få ett bra solskydd över hela kroppen. Fast till ansiktet så håller jag mig nog till min gamla favorit ändå. Vad tycks, skulle ni köpa den här produkten?

4 kommentarer:

Marie sa...

Sjukt smart!

Karin sa...

haha, vad kul att du tycker! något att försöka få patent på kanske? :p

A. sa...

jag skulle köpa det!!!

Karin sa...

haha, yes, två future customers! :'D