söndag, mars 8

Get into the groove...

Tack för tipset om shopping i Göteborg, Ellen och Maria! Jag har biljetter till Madonna-koncerten i augusti och det blir nog en liten runda på stan innan. Det är en tioårings (utspökad i spetshandskar och nitarmband) dröm att få se Madonna live och jag har så klart redan börjat ladda. Här är min åttiotals-moodboard för att komma i stämning – rekommenderar Material girl som soundtrack till. Någon annan som ska gå på konserten eller kanske bara vill vara med i min åttiotals-frossa?

(Jelly sandaler från Givenchy, klocka/nitarmband från Marc by Marc Jacobs, så klart nagellacken ur Digital Diva serien från OPI som Karin tipsade om tidigare, Jacka från Chloe Chen och så skulle jag gärna vilja ha med någon skön 80-talsdoft, typ Anais Anais, eller varför inte en Impulse body spray (fast jag har förträngt om jag verkligen hade det?))

Inga kommentarer: