onsdag, mars 11

Hej då Jelly, hej Rose

Kära Jelly Flush, i över två år har vi varit ett par, men nu är det slut. Jag är ledsen: det är inte jag, det är du. Du har blivit torr och tråkig, och helt ärligt så luktar du inte så gott längre. Om jag har någon ny? Faktiskt, när du säger det. Hon heter Rose Rebelle och är förtjusande rosasöt, så där oglittrig och matt som jag gillar. Jo, jag vet, hon är inte lika snabb att applicera som du är och inte heller blir jag så där fint skimrig om kinderna. Hej då Jelly, hej Rose – kommer jag klara mig utan dig?

(Nya puderrouget Blush me! från Sephora i färgen Rose Rebelle, gamla gelrouget Jelly Flush från Jelly Pong Pong i färgen Cranberry Rum)

2 kommentarer:

Em sa...

OMG! hur kan man klara sig utan sitt jelly pong pong? hoppas det nya från sephora duger som vikarie!
luv ;)

Karin sa...

jag veeet, jag må nog beställa från browniebruden i london! :D