tisdag, april 28

DV Hår & Skönhet

I slutet på förra veckan damp senaste Damernas Värld ner, och nu har jag äntligen haft tid att öppna emballaget och bläddra igenom den. Med tidningen kom bilagan Hår & Skönhet, kul! Det är en ganska tunn bilaga, men med lite roligt att läsa om.

(Omslaget känns inte riktigt 2009 va?)

Min frisyr! Nästan, och några av produkttipsen ska jag faktiskt ta reda på. Bland annat behöver jag ett nytt Osis Dust It, och så skulle jag vilja hitta ett bra serum för att använda på topparna. Kanske det från Kérastase kan vara något?

Det är alltid kul att se på fina bilder av fint sminkt, och det här uppslaget om blå ögonskugga kombinerat med rosa läppglans bara skriker ju sommar. Dessutom har jag suktat länge efter det där läppglanset från YSL, Gloss Pur..

4 kommentarer:

Karin sa...

kul med lite tips! (y)
jag är fortfarande knäckt över frisörskans skändning av mitt hår, vill bara gömma det under en mössa i två månader... O_____o

Mi sa...

Asså man FÅR ju bara inte skända någons hår, what was she thinking!? *tröstar*

Helena sa...

När, fy, det var det värsta jag har hört. Jag känner med dig. Var det en kinesisk superstylist på besök i Madrid kanske? De är inte kloka sometimes..

Karin sa...

maria & helena: hon verkade sá bra först, men hon var en devil in disguise och ba *kapa kapa*. det var nog en spanjorska, men hon förstod inte hur mitt hár funkade.