måndag, april 20

Ny favorit

Say hello to my little friend; Volumizing Mascara från FACE Stockholm som på bara ett par dagar blivit en av mina all time favorites när det gäller mascara. Ett försiktigt svep med borsten ger diskret men vältäckande färg, utan några som helst klumpar eller klibb, perfekt till vardags. Ett svep till och vips är fransarna boostade, långa och med massor av volym.

(Som ni ser är borsten inte riktigt lika stor som på min andra favorit, BADgal, men effekten är den samma)

3 kommentarer:

ka sa...

jag fick slänga min sán, den var verkligen jättedálig! jag fick säkert en gammal/dálig... (fick den som en prennogáva)

Mi sa...

Den funkade inte på mig heller, grymt att den gör det på dig! :D Snygg hylsa btw (Y)

El sa...

Ka: oj, vad trist, den som är så bra när den är "ny". Dåligt att de sänder ut en gammal x-( !!

Maria: Var din också i kass skick? Intressant/kul att det kan vara så olika vad som funkar, det är ju bara svart gegga i en hylsa liksom :'D